Nog een paar dagen voor vertrek - Reisverslag uit Obdam, Nederland van Carola Dekker - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen voor vertrek - Reisverslag uit Obdam, Nederland van Carola Dekker - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen voor vertrek

Door: Carola

Blijf op de hoogte en volg Carola

16 April 2007 | Nederland, Obdam

Hallo allemaal.

Jaja Carola heeft ook een site gemaakt, ik hoop dat ik er genoeg informatie opzet zodat jullie een beetje een idee krijgen wat ik daar zoal allemaal doe.

En zondag is daar de groote dag dat deze meid Nederland voor een paar maanden gaat verlaten. Vind het wel een raar idee en ik besef het geloof ik ook nog niet helemaal, maar dat komt vast wel als ik in het vliegtuig zit.
Maar het zal zeker weten een hele groote ervaring voor mijn zijn.

Groetjes Carola

  • 16 April 2007 - 14:32

    Moniqueje:

    wat leuk dat je ook een site heb gemaakt!! natuurlijk ga ik jou berichtjes ook allemaal lezen!!
    Heeel veel plezier he en doe geen dingen die ik ook niet zou doen :D
    Dikke kuss

  • 16 April 2007 - 15:10

    Lian:

    Heey Carol! we zullen je missen, maar we bellen!
    Dikke kus!

  • 16 April 2007 - 15:44

    Marit:

    heey meisie zenuwachtig cker?? ik wens je veel plezier en ik zal je site bijhouden hoor kusjes marit

  • 16 April 2007 - 17:03

    Mies:

    Haai carola
    Wij gaan er zkr een leuke tijd van maken:) komt helemaal goed.
    heb er zin. het is nu echt aftellen.
    tot woensdag:)

    dikke kus

  • 16 April 2007 - 17:25

    Dorus:

    hey lieve karel, ik wens je er veel plezier ondanks dat ik het mooi klote vind dat je weg ga. hou je taai daarzo en ik zal je missen hou van je dikke kus je grootste vriend dorus

  • 16 April 2007 - 19:29

    Monique Knol:

    heey carol!
    leuk dat je ook een site heb gemaakt kunnen we mooi zien wat je daar allemaal gaat beleven
    ik ga je wel missen hoor op het werk vooral! nou veel succes meis!
    xx

  • 16 April 2007 - 19:33

    Hidde:

    Carola maak er wat van dan! Geniet van elke minuut die je hebt! Want dit doe je niet zomaar nog eens. En we spreken mekaar toch nog wel voor Zondag?

  • 17 April 2007 - 06:10

    Tamara:

    Heyy carol!
    Ik wens je heel veel plezier en succes toe en je gaat het daar zeker leuk hebben! Ik zal je wel missen hoor!!
    Liefs

  • 17 April 2007 - 08:52

    Sanne:

    Eyy Carool!!!
    Heel veel plz he!!! Als je terug ben ga je dan wel met ons mee naar Eindhoven :p
    Kuzzzzz Sanne

  • 18 April 2007 - 15:03

    Astrid:

    Tja Carola dan is het bijna zover meid. Erg veel zin in natuurlijk!! Zeker heb je zin in 15 juni want dan staat je fam op de stoep. Bereid je maar voor!! En we zijn onvermoeibaar he!!?? En hou je site goed bij hoor want we zijn reuze benieuwd hoe het daar gaat.
    Nou succes en sterkte met je zenuuwtjes enzo.
    Groetjes je tantetje

  • 19 April 2007 - 16:44

    Daphne:

    Hoooi carola!

    Leuk dat je naar Roemenie gaat!
    Enne k hoop dat je het erg leuk daar hebt!
    Veel plezier daarzo!

    Kus

  • 20 April 2007 - 18:48

    Sabrina:

    :'( Carola :'(

    superleuk dat je een site hebt gemaakt....en ga het zeker af en toe lezen!!!
    wil je heel veel plezier wensen en maak er een mooie stage van....en geniet lekker van de roemeense jongens:P
    hoop dat je drie maanden zonder mij kan hahaha:P
    ik ga je zeker missen in de klas!!!!!
    wie moet ik nouw lekker treiteren...

    doe voorzichtig..

    heel veel liefs SABRINA

  • 21 April 2007 - 15:59

    Mies:

    Haai carol
    ja erg he.
    ik vind het wel heel erg spannend nu.
    en ben vet zenuwachtig aan het worden.
    nog een hele fijne aaf geniet er nog ff van:) en tot over een paar uurtjes :)

    dikke kus

  • 22 April 2007 - 01:00

    Leukste Collega:

    hee caro

    vorig berichtje lukte nie helemaal, net noog een uur nu alweer half uur voorda je wakker wordt en alles begint. als je dit leest ben je waarschijnlijk al in Roemenië.
    ik wens je daar een top tijd toe zal je wel missen. werk zal stuk minder leuk worden.
    knipper nie te hard want voorda je et weet s het alweer juli. heel veel plezier da zal de groeten doen op veerman.

    dikke knuffel nico

  • 23 April 2007 - 16:48

    Anne:

    Hoi carel,
    Ik ga al je berichten lezen hoor! We missen je nu al, maar hebben zondag een biertje op je gedronken:)Ik weet zeker dat je een mooie tijd gaat krijgen daar! Ben wel jaloers op je hoor:)

    XxX Anne

  • 23 April 2007 - 17:53

    Jarrin,:

    Carola!
    heel veel plezier! geniet ervan,niet te veel met die roemenen kloten he..;) en ik spreekj wel weer...

    grtz, kus jar.

  • 23 April 2007 - 18:04

    Wietske:

    Hey Carola!

    Is je reis goed gegaan en je eerste werkdag ook helemaal leuk?

    Heel veel plezier de komende weken!
    Dikke kus

  • 24 April 2007 - 15:20

    Nelson Mandela:

    Hey Carola, al een beetje kunnen wennen daar??Sorry dak er nie bij kon zijn op Schiphol!Veel plezier en ik spreek je weer! kus

  • 12 Mei 2007 - 12:57

    Tante Afra:

    Hallo CAROLA
    Even een berichtje uit obdam.Ik had je succes willen wensen,maar je was zondag al vroeg weg.Je hebt het wel naar je zin lees ik.Een hele ervaring voor je,geniet ervan en ik lees het wel,hartelijke groetjes ook van de rest,doeoeoeg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carola

Ik ga naar Roemenie toe om daar 3 maanden met verstandelijk gehandicapten kinderen stage te lopen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 16057

Voorgaande reizen:

07 Juli 2007 - 22 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: